να συστηθώ…

Γεια σας….Είμαι ο mermigas  και είμαι δημόσιος υπάλληλος…Σας χαιρετίζω όλους τους ΣαΤυΡοΥς και μη….Ελπίζω να τα λέμε συχνά αν και έχει  «πέσει πολύ δουλειά στο γραφείο τώρα τελευταία»…

Να ξεκινήσω με τα νέα του Σαββάτου, 19-12-2009. Ολοκληρώθηκε σήμερα η κλήρωση για το «Ανοιχτό Πανεπιστήμιο». Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά το βρήκα ΚΛΕΙΣΤΟ….Κάποιοι κωλόφαρδοι φίλοι μου των οποίων την αίτηση έστειλα «εγώ» κληρώθηκαν….Να τους ευχηθώ συγχαρητήρια, (τον τραπεζικό μου λογαριασμό σας τον έστειλα με mail) και να θυμηθώ να μην αγοράσω λαχείο για τρίτους… όσοι του χρόνου επιθυμέιτε να κληρωθείτε στους επιτυχόντες, παρακαλώ στείλτε τα στοιχείας σας στο mail μου….

τα λέμε καλοί μου σάτυροι….

4 responses to “να συστηθώ…

  1. askardamikti 19 Δεκέμβριος, 2009 στο 10:54 μμ

    Οι σάτυροι ήταν κατσικοπόδαροι;

  2. mermigas 21 Δεκέμβριος, 2009 στο 8:05 μμ

    police on line…τωρα οι εγκληματίες θα κάνουν ότι είναι να κάνουν και μετά θα σερφάρουν στο διαδίκτυο για να κάνουν download τα χαμπέρια τους…
    1.Στόχος νούμερο 1: ντου σε όλα τα internet cafe και προσαγωγή όλων των ύποπτων θαμόνων…
    2.Στόχος νούμερο 2:άλλοθι σε όλους του αστυνομικούς για να σερφάρουν στο «σχετικό site» και να κάνουν τις απαραίτητες έρευνες και αναλύσεις για την πάταξη του εγκλήματος…
    3. Στόχος νούμερο 3:…ακόμα τον σκέφτομαι…..

  3. akanonisti 21 Δεκέμβριος, 2009 στο 8:48 μμ

    Την πέμπτη φορά…κληρώθηκα εγώ…
    Εχεις ακόμα μέλλον….
    Κουράγιο!!!!!!

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Σχολιάστε

