χρόνια πολλά στους Γιώργηδες…..

Οι εορτάζοντες φέτος θα έχουν να θυμούνται πολλά. ΔΝΤ-ΔΝΤ…Το χειρότερο όμως ήταν ότι έκαναν και πάρτι όπου συναντηθήκαμε όλοι οι γνωστοί άγνωστοι και κλαίγαμε τη μοίρα μας. Πήγα και εγώ σαν παιδί να ευχηθώ- να γιορτάσω τους φίλους μου και έγινε η καρδιά μου περιβόλι. Καθότι, ο κλάδος των μηχανικών στον οποίο ανήκω είναι να τον κλαίνε και οι ρέγγες. Οι συζητήσεις που διεξάχθηκαν ήταν οι εξής:

Γεια σου Κ.  τι κανείς?

Άστα είμαι απλήρωτος 4 μήνες και πάω στη δουλεία μόνο 9-5 γιατί δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω…(τι να πει κανείς)

Γεια σου Γ.  τι κανείς?

Τελειώνει το έργο που έχω χρεωθεί και φεύγω σιγά-σιγά.

Και τι σκέφτεσαι να κάνεις?

Μετανάστης ήταν η απάντηση που έδωσαν οι περισσότεροι

Το ίδιο σκηνικό εξελίχθηκε και την επόμενη μέρα, στο δεύτερο πάρτι που πήγα.

Ο Γολγοθάς όμως συνεχίστηκε και την Κυριακή μια και εμείς οι μηχανικάρες είχαμε και εκλογές τρομάρα μας.. Όπου στην ουζοκατάνυξη που είχαμε η συζήτηση ήταν η ίδια. Τι να πεις..

Τέλος πάντων, με έπιασε και μένα απελπισία και σκέφτομαι ποιο θα είναι το επόμενο βήμα.

Χρόνια πολλά σε όλους σας, και του χρόνου εύχομαι να σας γιορτάσουμε κανονικά, γιατί αυτό το τριήμερο ήταν απελπισία.

Υ.Γ. Αν και μεταξύ μας δεν νομίζω

Σχολιάστε

