ΠΑΕ Καβακλής

 



+

=



6 responses to “ΠΑΕ Καβακλής

  1. Γενικός Φαρισαίος Πολιτικού Γραφείου 23 Ιουνίου, 2011 στο 3:56 μμ

    Ελπίζω μόνο να μη στραβώσει η συμφωνία εξαιτίας των των τεχνικών λεπτομερειών που προέκυψαν (οικογένεια Ψωμιάδη* στη στενή κλπ).

    *ο Μάκαρος μπλεγμένος σε τέτοιες βρωμοδουλειές; Πέφτω απ τα σύννεφα

    • Χρυσόστομος (Mάκης) Ψωμιάδης 23 Ιουνίου, 2011 στο 4:22 μμ

      Αγαπουλίτσες… Μου ‘πανε οι δικηγόροι μου, να μην βρίσω, αν και δεν το συνηθίζω, αλλά θα πω το εξής γιατί έχω φτάσει στο αμάν : ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΟΛΟΥΣ.

      Είναι γεγονός ότι είμαι αθώος για όλα όσα χρόνια τώρα με καταδικάζουν! Επίσης θα ήθελα να σας ξανατονίσω ότι πέρα από κάθε αμφιβολία είμαι το θύμα σε αυτή και σε κάθε άλλη περίπτωση.

      και Γενικέ Δήθεν Φαρισαίε του Πολιτικού Γραφείου, η ζήλια σας για το μέγεθος του «Πούρου» μου, έχει τα όριά της. Πέσε λοιπόν από όπου θές αλλά θα χτυπήσεις!!! …Αρειανό βρομοσκούλικο!!! …πονάει κουφάλες που η Ηρακλάρα θα σας γαμάει ξανά στην σούπερ λίγκα …γαμωπουστροσκούλικα!!!

  2. Χρυσόστομος (Mάκης) Ψωμιάδης 23 Ιουνίου, 2011 στο 4:13 μμ

    -Αγαπουλίτσες… Μου ‘πανε οι δικηγόροι μου, να μην βρίσω, αν και δεν το συνηθίζω, αλλά θα πω το εξής γιατί έχω φτάσει στο αμάν : ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΟΛΟΥΣ.

    Είναι γνωστό σε όλους ότι είμαι αθώος για ότι και αν με κατηγορούν ακόμα και αν το έχω κάνει.
    Γενικέ Φαρισαίε του Πολιτικού Γραφείου, όπως πέφτεις …θα χτυπήσεις, καταραμένο Αρειανό σκουλήκι …πονάει που η Ηρακλάρα θα είναι Καβάλα στην σούπερ λίγκα; …ΣΚΟΥΛΗΚΙ;

  3. Μακαρος 23 Ιουνίου, 2011 στο 4:40 μμ

    Αγαπουλίτσες…
    -Μου ‘πανε να μην βρίσω, αν και δεν το συνηθίζω, αλλά θα πω το εξής γιατί έχω φτάσει στο αμάν : ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΟΛΟΥΣ

    Γενικέ Φαρισαίε του Πολιτικού Γραφείου θα σε ρωτήσω κάτι :Σε έχει γαμήσει ποτέ ο Ψωμιάδης ρε? Θα σου πεταχτούν τα μάτια έξω… θα παρακαλάς να πέσεις από τα σύννεφα αρειανό βρομοσκούλικο!!!
    τσούζει κορίτσια που η Ηρακλάρα θα παίζει στην Σουπερ Λίγκα;

    εδώ θα ήθελα να σας τονίσω, ότι είμαι το θύμα. Είμαι αθώος για ότι κι αν μου καταμαρτηρούν οι πληρωμένοι λακέδες τους. Ο ΜΑΚΑΡΟΣ ΔΕΝ ΣΚΥΒΕΙ …ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΗΝΑ!!!
    ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΕΙΡΩ ΚΙΟΛΑΣ ΑΡΕΙΑΝΗ ΛΟΥΛΟΥ …ΠΑΛΙΟΜΟΥΝΟΠΟΥΣΤΡΟΞΕΚΩΛΙΑΡΙΚΟ ΓΑΜΙΟΑΡΕΙΑΝΟΣΚΟΥΛΙΚΟ!!!

  4. Χρυσόστομος (Mάκης) Ψωμιάδης 23 Ιουνίου, 2011 στο 5:43 μμ

    Agapoulitses …
    – I’走不發誓,雖然不是往常一樣,但會說是因為我抵達安曼:將所有性交

    法利賽人總政治局會問你:在他媽的從來 Psomiades小時;我會扔出來的眼睛… …求求你將回落至火星雲層
    刺痛Iraklara女孩將在中超聯賽?

    在這裡我想強調,我是受害者。我是無辜的一切我katamartiroun他們支付的走狗。該 MAKAROS前景不… …不彎!
    要去他媽的你會被打屁股KIOLAS火星樓樓 !

  5. Γενικός Φαρισαίος Πολιτικού Γραφείου 23 Ιουνίου, 2011 στο 7:00 μμ

    Εγώ θα επιμείνω στο ζουμί της υπόθεσης:
    Πρέπει πάση θυσία να προχωρήσει η συμφωνία ώστε να παραμείνει ο γηραιός μπέμπης στα σαλόνια αλώνια της Α εθνικής Superleague. Στην ανάγκη ας χρησιμοποιήσουν προσωρινά το εξής λογότυπο:

Σχολιάστε

